Service en diensten

Onze Service en diensten

 

  • Om onze kennis op peil te houden volgen we met grote regelmaat cursussen en besteden zeer veel aandacht aan alle info met vernieuwingen op ons terrein en zijn wij constant op zoek naar verbeteringen om u maximaal te kunnen profiteren van onze kennis.

 

  • Door onze kleine en platte organisatie weten wij altijd precies wat er in uw organisatie gewenst is en wat er wordt aangepast.

 

  • Gewenste mogelijkheden worden uitgebreid doorgenomen en maatwerkoplossingen worden dan ook altijd getest voordat er bij u wordt geïnstalleerd.

 

  • Wij bewaken de kwaliteit van de producten, van de systemen en van de service. Dit is ook zeer belangrijk voor de continuïteit van uw organisatie.

 

  • Reparaties worden door ons meestal zelf verricht. U heeft de apparatuur dus snel terug en, indien noodzakelijk, kunt u ook buiten de gebruikelijke werktijden op ons rekenen.

 

  • Wij investeren dan ook veel in ons service. Want hoe goed de technologie ook is, er kan altijd iets defect gaan en ook dan moet U 100% op ons kunnen rekenen.

 

  • Indien er ondanks onze zorgvuldige uitvoering toch iets mis is met de apparatuur en u wilt, met voorrang, gebruik maken van service of uw aanschaf periodiek laten controleren, kunt u gebruik maken van onze onderhoudscontracten.

 

  • Doordat wij veel van de door ons geïnstalleerde apparatuur op afstand kunnen benaderen zijn de meeste storingen en/of wijzigingen snel, eenvoudig en voordelig uit te voeren.

 

  • Uiteraard geven wij u ook uitleg over uw nieuwe aangeschafte apparatuur. Een uitgebreide uitleg/training is uiteraard ook geen probleem. Dit kan, uiteraard in overleg met u, op uw locatie worden uitgevoerd.

 

  • Het aanvragen en/of muteren van uw telefoon, ADSL, vaste (data)lijnen en mobiele abonnementen alsmede het aanvragen van frequentie vergunningen bij Agentschap Telecom inclusief de bewaking hiervan tot aan de eindoplevering is bij ons een standaardprocedure.